Договір, який складений з урахуванням всіх побажань і рекомендацій споживача - це гарантія відсутності спірних ситуацій. Ми намагаємося повністю задовольнити всі потреби клієнта в рамках чинного законодавства. Наші фахівці докладають максимум зусиль для забезпечення прозорих договірних відносин. Вони внесуть всі необхідні виправлення і доповнення для забезпечення вимог клієнта.
Якщо ж виникають суперечки, ми їх намагаємося вирішити в досудовому порядку. При відсутності згоди сторін, клієнт завжди може звернутися до суду або до державного регулятора для вирішення питання. У разі винесення законного рішення у спорі, ми виконаємо всі необхідні вказівки.
Компанія ТОВ «ЕНЕРГОТОРГ ЛТД» завжди уважно прислухається до думки своїх клієнтів. Споживачі електроенергії можуть передавати нам в будь-якій формі скарги про перебої в подачі електричного струму, повідомлення про виникнення потенційно небезпечних ситуацій, а також пропозиції щодо підвищення надійності та якості електропостачання.
Всю інформацію наші клієнти можуть передати:
- Письмово, або офіційним листом за адресою – 04080, м. Київ, вул. Кирилівська буд.82, оф. 256
- Листом на нашу електронну адресу – Адрес электронной почты защищен от спам-ботов. Для просмотра адреса в вашем браузере должен быть включен Javascript.
- Телефонним дзвінком за номерами – +38 093 544 27 59
- Особистим візитом до керівництва компанії у зазначенні години прийому.
Попередню відповідь на отриману інформацію - скаргу, пропозицію або повідомлення, ми відправимо за вказаною адресою на наступний робочий день. Докладнішу відповідь буде відправлено у встановлений законодавством термін.
Якщо виявлено небезпечну ситуацію або порушення умов експлуатації електромереж, ви можете повідомити про цей факт до центру обслуговування споживачів +38 093 544 27 59.
Реакція на повідомлення про потенційно небезпечну ситуацію буде миттєвою. Тому найкраще про неї повідомляти по будь-якому телефонному номеру нашої компанії. Головне, вказати точну адресу, де ця ситуація виникла. За вказаною адресою негайно виїде ремонтна бригада, і в найкоротші терміни проблема буде усунена. В крайньому випадку постачання електрики буде переведене на резервну лінію.
Яких вимог потрібно дотримуватися при складанні звернень
Повідомлення про порушення правил експлуатації електромереж, або про виникнення аварійних ситуацій, подаються по електронній пошті, на поштову адресу, або по телефону.
У зверненні необхідно вказати:
- Назву підприємства або організації, так, як вона прописана в статуті, та юридичну адресу.
- Особисті дані заявника або групи осіб.
- Фактичну адресу місцезнаходження об'єкта, підключеного до джерела електропостачання.
- Повну інформацію про ситуацію, яка становить загрозу безпеці електропостачання.
- Дату створення звернення і підпис відповідальних осіб.
- При повторному зверненні потрібно додати документи, які були отримані за попереднім скаргами.
- Номер телефону, адресу електронної пошти, альтернативні засоби зв'язку.
Засвідчення звернення за допомогою цифрового електронного підпису не потрібно.
Отримання попередньої відповіді можливо протягом 1 робочого дня за умови наявності в зверненні адреси електронної пошти або номера телефону. Повна відповідь відправляється заявнику протягом терміну, регламентованого законодавчо.
Куди і кому повідомляти при виникненні проблем з експлуатацією електромереж і обладнання
Для того щоб реакція на звернення була швидкою, необхідно користуватися спеціальним алгоритмом дій, розробленим для забезпечення оперативної обробки інформації.
Для співробітників компаній і організацій, а також споживачів:
- Співробітники підприємств повинні терміново повідомити своєму керівництву або уповноваженим особам про виникнення ситуації, яка становить небезпеку для життя людей, і може негативно впливати на стабільність енергозабезпечення та роботу обладнання.
- Споживачі, які стали свідками нещасного випадку або аварії, повинні негайно звернутися в центр обслуговування +38 093 544 27 59
Як діяти при виникненні загрози електробезпеки?
Правила поведінки при аварії для споживачів:
- Дотримуватися дистанції. До небезпечної зони не можна підходити ближче, ніж на 8 метрів.
- Проінформувати всі належні інстанції і центр обслуговування споживачів +38 093 544 27 59
- До приїзду фахівців вжити всіх необхідних заходів з інформування громадськості та запобігання потрапляння на небезпечну територію людей і тварин.
Порядок дій керівників та відповідальних осіб:
- Повідомити про аварійну ситуацію в центр обслуговування споживачів +38 093 544 27 59
- Провести аналіз ситуації, її наявних і можливих наслідків.
- Надати першу медичну допомогу постраждалим (при необхідності).
- Організувати повне усунення наслідків аварії за допомогою компетентних фахівців.
- Провести перевірку на предмет дотримання всіх норм і вимог безпеки експлуатації електромереж.
У разі виникнення аварії, небезпечної ситуації або нещасного випадку, ви можете оперативно передати всю інформацію в центр обслуговування споживачів. Ми приймемо всі необхідні заходи для вирішення всіх проблем.